Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACYJNA
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
1. W przypadku oddania do reklamacji produktu niezgodnego z umową sprzedaży, należy załączyć sporządzony w formie pisemnej protokół reklamacyjny z dokładnym wymienieniem wad jakie się ujawniają. Należy wskazać dokładną przyczynę reklamacji oraz objawy.
2. Reklamacje będą przyjmowane na poprawnie wypełnionych drukach reklamacyjnych.
3. Użycie na protokole, jako powodu reklamacji, stwierdzeń: nie działa, reklamacja, uszkodzenie itp. jest nie wystarczające do przyjęcia reklamacji. Zgłoszenia takie będą automatycznie odrzucane.
4. Reklamowany towar powinien być zabezpieczony na czas transportu, a o ile to możliwe przesłany w oryginalnym opakowaniu.
5. Do reklamacji tonerów i tuszy powinny być dołączone wydruki kontrole wskazujące wadliwe działanie produktu oraz stan licznika jeśli jest dostępny.
6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Państwa w terminie 14 dni, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014r poz. 827 ze zmianami
Nie zastosowanie się do wyżej wymienionych zasad może spowodować nie przyjęcie reklamacji.
W sprawach nieuregulowanych powyższymi warunkami, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje proszę zgłaszać naszym handlowcom lub w Biurze Obsługi Klienta mailem, faksem lub osobiście. Do każdego zgłoszenia należy koniecznie dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny, który można pobrać poniżej.
Po odbiór reklamowanego towaru wyślemy naszego kuriera zgodnie z w/w Ustawą.
Reklamacja nie obejmuje i nie będzie przyjmowana z powodów:
1. Uszkodzeń mechanicznych oraz awarii powstałych w wyniku zjawisk losowych takich, jak: pożar, przepięcia sieci elektrycznej, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych oraz okoliczności i sił wyższego rzędu.
2. Uszkodzeń wywołanych nadmiernym obciążaniem urządzeń, np. poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu życia produktu, wskazanych min. w instrukcjach obsługi.
3. Uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad.
4. Uszkodzeń powstałych na skutek: błędnej obsługi produktów, użycia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, niedbałości klienta, niewłaściwej eksploatacji.
5. Uszkodzeń, powstałych na skutek zastosowania niewłaściwych nośników, zabrudzeń, a także braku lub nieregularnych
Protokół reklamacyjny – Partner PIK Sp. z o.o.
Wypełniony protokół reklamacyjny można wysłać na adres pik@all4office.pl
Ustawa o prawach konsumenckich: